I dont know anymore..

again så får samhället njurslag av HTB-ligan, folk skyller på samhällets normer då dom inte kom ut.. skyll er själva era fega as. Ifall man ha förändring så bidrar man själv till det, att få det serverat på ett silverfat och tro att man bli
accepterad.. you gotta be kidding bromigo. man väljer själv hur man vill leva sitt eget liv, jävligt enkelt. världen är full av orättvisor, learn to love it.
Sen om folk har åsikter HBT-livstilen, well let them, det är deras rätt att göra så.
Själv har jag inte mycke till övers för the HTB-folks, det är för att I DONT GIVE A FUCK, varför ska jag göra det?
dom gör inte mig något ont och varför ska jag bry mig om vad fan de tycker och gör. dom vill ha lite rättigheter thrown their way.

men jag blir god damn pissed off när folk skyller på samhället för deras sena utkliv ur garderoben,
its your god damn fault, folk är så jävla rädda över vad andra tycker, dags att folk släpper på det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback